DreamWorks Mustang Wielka przygoda Lucky
Dokąd zaprowadzi cię mapa skarbów Lucky? Jedź jako Lucky na jej wiernym mustangu Duchu i rozpocznij nową, szaloną przygodę w Miradero. Istnieje cała szeroko otwarta granica pełna ekscytujących zadań i dzikiej przyrody do odkrycia. Z nieustraszonymi najlepszymi przyjaciółmi Lucky, Abigail i Pru u boku, na pewno będziesz się dobrze bawić! Będziesz także musiała radzić sobie z niebezpieczeństwami, takimi jak łowca koni Hendricks, który jest zbyt zainteresowany twoim poszukiwaniem skarbów. Ale kiedy PAL są razem, a więź między Lucky i Duchem rośnie w siłę, ty jesteś gotowa, by stać się prawdziwym ekspertem od granic. Przyjaźń, pielęgnowanie i odkrywanie są kluczem do rozwikłania tajemnicy i przechytrzenia nikczemnego Hendricksa. To ekscytujące i pełne przygód życie na wsi. Przemierzaj pięć różnych regionów wokół Miradero, odkrywając przedmioty do zebrania, ukryte ścieżki i zwierzęta - zarówno przyjazne, jak i te niebezpieczne. Pomóż mieszkańcom miasta, podejmując się takich prac, jak dostawy ekspresowe i ratowanie zwierząt. Użyj aparatu, aby uchwycić piękno krajobrazu i jedź Duchem po zwycięstwo w ekscytujących wyścigach konnych. Kiedy nadejdzie czas na relaks, dostosuj swój styl za pomocą strojów i przedmiotów, które znalazłaś podczas swoich przygód lub udaj się do stajni Miradero, aby pielęgnować i przytulić Ducha. Im silniejsza rośnie twoja więź, tym dalej Duch może wędrować przez wielką granicę. Czy znajdziesz - i ochronisz - prawdziwy skarb Miradero?