RIDE 5
Wrzuć bieg i pędź na tor w grze RIDE 5. Pełna adrenaliny rozrywka – tak autentyczna, że poczujesz zabójczą prędkość jak na prawdziwym torze wyścigowym. Znajdź swoje ulubione motocykle i przyjrzyj się zupełnie nowym modelom w najlepszej grze motocyklowej! Ścigaj się na ponad 35 torach i zbierz ponad 200 modeli motocykli uznanych marek. Tu wszystko sprawi, że poczujesz się jak na prawdziwym motocyklu. TO DŁUGA DROGA Wyścigi wygrywa się nie tylko prędkością. Tryb wytrzymałości wynagradza wytrwałość i strategię. Czas nie jest już przeszkodą – możesz jeździć, ile chcesz, dzięki możliwości zapisania rozgrywki i powrotu do gry. Tylko pilnuj paliwa i pit stopów – to już niedługo będzie twój najgorszy koszmar. OD ZERA DO BOHATERA Zacznij we własnym garażu i pnij się w górę rankingu, by w trybie kariery zostać najlepszym motocyklistą świata. Ścigaj się z coraz lepszymi rywalami, którzy będą stanowić prawdziwe przeszkody na drodze do mety. Naucz się opanowywać różne motocykle w rozmaitych sytuacjach. Nie będzie łatwo: droga ku zwycięstwu jest usłana wyzwaniami. Tylko od ciebie zależy, których się podejmiesz – a im trudniejsze wyzwanie, tym lepsza nagroda! WYGRYWAJ W KAŻDYCH WARUNKACH Możesz być mistrzem świata, ale nad jednym nie masz kontroli: nad pogodą. Błękit nieba może szybko przeistoczyć się w ulewę, by za chwilę znów świeciło słońce. Ciężkie chmury będą podążać za tobą wzdłuż krętych dróg, dzięki czemu nie uświadczysz dwóch takich samych widoków. Czekają cię nieoczekiwane sytuacje, w których będzie trzeba użyć umiejętności, aby poradzić sobie z mokrą i suchą nawierzchnią. Dzięki udoskonalonej fizyce jazda jest jeszcze bardziej zbliżona do prawdziwej! TESTUJ. UCZ SIĘ. JEŹDŹ. Nie wiesz, jak wejść w łuk i kiedy hamować? Skorzystaj z nowych podpowiedzi i uzyskaj pomoc dostosowaną do swoich potrzeb. Naucz się lepiej panować nad motocyklem i poznaj sztuczki, by wykorzystać swój potencjał. PRZEJMIJ KONTROLĘ Prawdziwego maniaka motocykli poznasz nie tylko po sprzęcie, ale i po całym garażu. Zbieraj ulubione modele i przerabiaj je tak, jak chcesz. Udostępniaj swoje projekty i pokaż innym swój styl! Nie poprzestawaj na kosmetyce. Dzięki kreatorowi wyścigów możesz tworzyć niezliczone scenariusze – od pojedynczych wyścigów do całych zawodów – oraz wybierać motocykle i tory, wcielając się w reżysera wyścigów. POCZUJ ZEW RYWALIZACJI Podzielony ekran powraca! Teraz możesz rzucić wyzwanie znajomym i wygrywać na żywo! Jeśli chcesz pokazać światu swoją wartość, wyścigi w trybie wytrzymałości pozwolą ci sprawdzić swoje umiejętności. Dzięki rozgrywce międzyplatformowej są jeszcze bardziej emocjonujące.