MXGP 26 - The Official Game
OFICJALNE ODWZOROWANIE LICENCJI MXGP: Wciel się w swoich ulubionych zawodników i ścigaj się na wszystkich 19 oficjalnych torach tego sezonu w kategoriach MXGP i MX2. Każdy zakręt, każdy skok i każda sekcja toru zostały odtworzone z niezrównaną wiernością, aby przenieść Cię prosto do serca oficjalnego sezonu. GRAFICZNA REWOLUCJA: Po raz pierwszy w historii seria MXGP wrzuca najwyższy bieg dzięki nowemu silnikowi Unreal Engine 5. Rezultat? Spektakularna ewolucja graficzna, która na nowo definiuje standardy tego gatunku. Oświetlenie, tekstury i detale otoczenia zaprą Ci dech w piersiach. Z kolei animacje zawodników, bardziej płynne i naturalne niż kiedykolwiek, sprawią, że poczujesz się, jakbyś naprawdę siedział na motocyklu. TOR BUDZI SIĘ DO ŻYCIA: OPANUJ DYNAMICZNĄ DEFORMACJĘ TERENU Oto funkcja, która całkowicie zmienia reguły gry! Po raz pierwszy w historii teren reaguje na każdy przejazd koła w czasie rzeczywistym. Wyżłabiaj głębokie koleiny, twórz nowe linie jazdy i opanuj je do perfekcji. Tor nieustannie ewoluuje, co wystawi Twój talent i zdolność adaptacji na prawdziwą próbę – wpływ na fizykę jazdy jest całkowicie realny, więc musisz na bieżąco dostosowywać się do zmieniających się trajektorii. TRYBY GRY, KTÓRE POZWOLĄ CI STWORZYĆ WŁASNĄ LEGENDĘ: Dopracowuj swoje scruby i whipy bez żadnych ograniczeń w strefie wolnej jazdy Compound lub walcz o ułamki sekund w trybie Time Trial (Próba czasowa). Czujesz ducha rywalizacji? Zdobądź holeshot w trybie Quick Race (Szybki wyścig) przeciwko stawce 20 drapieżnych zawodników i walcz o utrzymanie pozycji w krótszych lub dłuższych biegach. Przeżyj sezon swoich marzeń i sięgnij po czerwoną tablicę lidera (red plate) w trybie Championship (Mistrzostwa). Na koniec, gdy opadnie bramka startowa w trybie Online Multiplayer (Wieloosobowy sieciowy), pokaż całemu światu, kto jest najlepszym zawodnikiem na planecie, dzięki globalnemu rankingowi.