RIDE 5 - Free Pack 02
Zawartość pakietu RIDE 5 - Free Pack 02: - Ducati Hypermotard 950 (2019) - MV Agusta Rivale 800 (2016) Jeśli zależy Ci na łatwym pokonywaniu zakrętów, Hypermotard 950 Ducati to idealny wybór! Jeśli jednak wolisz agresywne modele maxi typu naked, wskocz na MV Agusta Rivale 800. Driftuj w wielkim stylu na motocyklach z dodatku Free Pack 02!