RIDE 5 - Far East Pack
Zawartość RIDE 5 - Far East Pack: - Kawasaki Z900 (2021) - Suzuki TL 1000 R Racing Modified (1998) Nie puszczaj kierownicy, bo dzięki tym dwóm japońskim maszynom pomkniesz jak wiatr! Cofnij się w czasie dzięki stylowemu, aerodynamicznemu, dwucylindrowemu motocyklowi Suzuki TL 1000 R z pełną owiewką lub dosiądź nowoczesnej bestii Z900 firmy Kawasaki. Potężny, wyposażony w czterocylindrowy silnik motocykl typu supernaked cechuje się niesamowitym momentem obrotowym, dzięki któremu możesz wyruszyć z impetem i błyskawicznie pokonać ponad 7000 obroty na minutę. Ten DLC nie jest częścią Season Pass.