RIDE 5 - Short Track Pack
Zawartość pakietu RIDE 5 - Short Track Pack: - Husqvarna FS 450 (2022) - KTM 450 SMR (2022) - Italjet Dragster 200 CC (2022) - Italjet Dragster 200 CC Racing Modified (2022) - TM SMX Supermotard Competizione (2022) - Tor: Blue Wave Arena Krótkie tory, jak Blue Wave Arena, aż się proszą o drift! Wkrocz do świata motocykli z tak wspaniałymi pojazdami, jak 450 SMR: niebieskie siodełko i pomarańczowa rama to niepowtarzalny styl KTM, a jego 63 KM zapewniło zwycięstwo na 2022 AMA Supermoto. Wkręć się na obroty z Husqvarna FS 450 i nie żałuj gazu! Model TM SMX Supermotard Competizione to idealny przykład motocykla „wyścigowego” – stworzonego do jazdy po torze. Jeśli wolisz sportowe skutery, Italjet Dragster 200 CC w wersji Racing Modified został zainspirowany supermotocyklami typu naked – jak one pompuje adrenalinę na torze! Ten dodatek DLC jest zawarty w RIDE 5 - Season Pass.