RIDE 5 - Welcome Pack
Zawartość pakietu RIDE 5 - Welcome Pack: - Honda CBR1000RR Fireblade - Endurance Modified (2005) - MV Agusta Brutale 800 RR (2021) - Norton V4SV (2021) Trzy potężne motocykle, trzy różne style. Jedno wyjątkowe uczucie. Wrzuć wyższy bieg z pakietem RIDE 5 - Welcome Pack i zostaw konkurencję w tyle! Po rywalizacji w 8-godzinnym wyścigu Suzuka możesz umocnić swoją reputację, pokonując trudniejsze wyścigi wytrzymałościowe motocyklem Honda CBR1000RR Fireblade. Jeśli wolisz urok motocykli typu naked, wskocz na MV Agusta Brutale 800 RR wyposażony w podwójny trzycylindrowy silnik równoległy i nowe panele boczne. Trzeci pojazd to Norton V4SV: specjalna edycja motocyklu wprowadzona na rynek z okazji setnej rocznicy powstania brytyjskiego producenta. Czerpiący inspirację z superbike'ów używanych w zawodach Isle of Man TT motocykl odcisnął swoje piętno na asfalcie i przeszedł do historii wyścigów. Ten dodatek DLC jest zawarty w RIDE 5 - Season Pass.