Code HorizonSymulatory
GOLD MINING SIMULATOR – Spełnij marzenie o wydobyciu złota! Zacznij z kilkoma dolarami i zostań milionerem! Wsiądź za kierownicę różnych pojazdów: koparki, wiertnicy, ładowarki, buldożera i innych. Kupuj nowe i wydajniejsze części do urządzeń płuczących, by zwiększyć swoje dochody. Odkrywaj rozległy, szczegółowy świat z czterema unikalnymi działkami wydobywczymi i w pełni modyfikowalnym terenem. Każda lokalizacja skrywa własną historię, którą możesz odkrywać w wolnym czasie. Czas się wkopać! W 911 OPERATOR wcielasz się w rolę operatora numeru alarmowego, który musi szybko reagować na zgłoszenia. Twoim zadaniem nie jest tylko odbieranie połączeń, ale też odpowiednia reakcja – czasem wystarczy porada medyczna, innym razem konieczna jest interwencja policji, straży pożarnej lub ratowników. Pamiętaj – po drugiej stronie może być ojciec umierającej córki, nieprzewidywalny terrorysta albo zwykły żartowniś. Czy poradzisz sobie ze wszystkim? GRAJ W DOWOLNYM MIEŚCIE NA ŚWIECIE Część zawartości może wymagać ręcznej instalacji (zarządzaj grami i aplikacjami).