Gorączka Złota (Gold Mining Simulator)
Spełnij swoje marzenie o zostaniu poszukiwaczem złota – zacznij z kilkoma dolarami w kieszeni i pnij się w górę, by zostać milionerem. Gold Mining Simulator oparty jest na prawdziwych technikach wydobycia złota oraz realistycznych maszynach. Usiądź za kółkiem pojazdów, takich jak koparka, świder, ładowacz czołowy, buldożer i inne. Cała operacja wydobycia zależy od twoich zdolności za kółkiem! Poznaj pełne wyzwań życie głównego mechanika. Części maszyn mogą ulec uszkodzeniu gdy najmniej się tego spodziewasz, co może cię słono kosztować. Rozwijaj swoje przedsiębiorstwo górnicze. Zacznij od prostego wiadra i płuczni do złota, wynajmij swoją pierwszą działkę i ulepszaj ją stawiając pierwsze kroki w pozyskiwaniu złota. Podziwiaj pieczołowicie odtworzone pojazdy i maszyny wydobywcze. Kupuj coraz to nowsze i wydajniejsze części do przesiewaczy dla zwiększenia swojego zarobku. Zwiedzaj rozbudowany, szczegółowy świat z czterema wyjątkowymi działkami górniczymi. Znajdziesz na nich w pełni modyfikowalny teren, a każdy element wykreowanego przez nas świata ma swoją historię, którą możesz odkryć w wolnym czasie. Zacznijmy kopać!