Minecraft Dungeons edycja Ultimate
Poznaj całą historię Minecraft Dungeons od początku do końca. Zdobądź edycję Ultimate, która zawiera podstawową grę i wszystkie sześć dodatków DLC: Przebudzenie dżungli, Nadciągająca zima, Wyjące szczyty, Płomienie Netheru, Ukryte głębiny i Echo Otchłani – całość w niższej cenie niż zakup gry i każdego DLC oddzielnie. Walcz z dziesiątkami mobów, eksploruj wielowymiarowe poziomy i odkrywaj niewypowiedziane skarby, śledząc historię Arcyzłosadnika i Kuli władzy. To świetna okazja, by przeżyć wszystkie przygody w świecie Minecraft Dungeons, więc odbierz swój egzemplarz już teraz!