Micro Machines World Series
Legenda powraca! Micro Machines World Series łączy porywające szaleństwo mikro pojazdów wyścigowych z epickimi pojedynkami zespołowymi osadzonymi w nadzwyczajnych interaktywnych lokacjach zwykłego domu! Chwytaj za wyrzutnię NERF, unikaj zatorów i szykuj się na miniaturowe szaleństwo z innymi graczami! LEGENDARNE LOKALIZACJE: Micro Machines World Series oferuje 10 torów wyścigowych i 15 aren pojedynkowych, w tym kultową kuchnię i stół bilardowy oraz wiele nowych lokacji i aren, takich jak ogród i warsztat. INTERAKTYWNE ELEMENTY: Dzięki teleportom, katapultom czy wielkim wentylatorom zabawa jest jeszcze lepsza, a każdy wyścig niepowtarzalny! POJAZDY Z MOŻLIWOŚCIĄ PERSONALIZACJI: Szereg niesamowitych miniaturowych pojazdów, każdy z własnym wyjątkowym uzbrojeniem i umiejętnościami, oraz ogromne możliwości personalizacji! OFICJALNA LICENCJA HASBRO: NERF, G.I. JOE, GŁODNE HIPCIE i OUIJA KLASYCZNE MINIATUROWE WYŚCIGI: Wyścigi Micro Machines dla purystów, włącznie z trybem eliminacji! Ogromna różnorodność broni, interaktywne tory i unikalne skórki, markery zabójstw i animacje zwycięstwa do zdobycia! ZUPEŁNIE NOWE TRYBY POJEDYNKÓW: Do 12 graczy na ogromnych arenach, różne tryby, które udowadniają, że wykolejenie przeciwnika jest tak samo satysfakcjonujące jak wygranie wyścigu! ROZGRYWKA ZESPOŁOWA: Połączcie siły i rzućcie wyzwanie przeciwnikom! GRA WIELOOSOBOWA ONLINE I OFFLINE: Tabele liderów, regularne wyzwania/konkursy, sezony, playlisty, różne dywizje i jeszcze więcej!