Kitaria Fables
Kitaria Fables to niezwykle urocza fabularna gra przygodowa akcji z uprawianiem roli i rzemiosłem! Dzierżąc miecz, łuk i księgę zaklęć, walcz z rosnącą w siłę ciemnością, która zagraża światu. Odkrywaj zróżnicowane regiony w poszukiwaniu reliktów i surowców, doglądaj farmy, by samodzielnie wytwarzać prowiant, i podejmuj się zadań solo lub ze znajomym w lokalnym trybie kooperacji! Niezwykle urocza fabularna gra przygodowa akcji z uprawianiem roli i rzemiosłem – Dzierżąc miecz, łuk i księgę zaklęć, walcz z rosnącą w siłę ciemnością, która zagraża światu. Plądruj lochy w poszukiwaniu reliktów oraz surowców, doglądaj farmy, by samodzielnie wytwarzać prowiant, i współpracuj z sąsiadami z wioski w celu wytwarzania nowego ekwipunku. Witaj w świecie Kitaria – To pokojowa kraina, w której natura żyła w harmonii – przynajmniej do dzisiaj. Gdy dzikie zwierzęta nieopodal wioski Łapa stały się coraz bardziej agresywne, imperium zleciło ci zbadanie sprawy i obronę jego obywateli. Walka w czasie rzeczywistym – Korzystaj z broni do walki wręcz i łuków. Twórz nowe zaklęcia. Dostosuj swoje wyposażenie do preferowanego sposobu walki i wytwarzaj magię, bronie oraz zbroje, które uzupełnią twój styl gry. Opanuj starożytną magię – Gdy w twoje ręce trafi stara księga zaklęć, użyj jej, by nauczyć się magii dawno zakazanej przez imperium, i zdobądź w ten sposób przewagę w walce! Zbieraj, wytwarzaj i uprawiaj! – Kitaria jest pełna surowców, które możesz wykorzystać! Zabijaj potwory, by zdobywać składniki, sadź nasiona i doglądaj upraw, by zapewnić sobie prowiant, oraz zbieraj materiały i rudę, z których wytworzysz więcej potężnych broni, zbroi czy akcesoriów. Urządź swój dom w wiosce Łapa – Kitaria jest pełna przyjaznych (a także nie całkiem przyjaznych) obywateli. Daj się poznać swoim sąsiadom, spełniając ich prośby. Im bardziej się z nimi zaprzyjaźnisz, tym lepsze nagrody będziesz od nich otrzymywać! Lokalny tryb kooperacji – Podejmuj się zadań solo lub ze znajomym! Podwójcie swoją siłę bojową i zróbcie dobry użytek z elastycznego systemu walki Kitaria Fables, aby uzyskać świetną synergię.