Blue Mythical Wings
Dostosuj wygląd Nyanzy za pomocą następujących przedmiotów: Blue Mythical Wings Ten przedmiot jest zawarty w pakiecie Wydanie Deluxe. Ten przedmiot jest zawarty w pakiecie Poniżej Zera.