Siamese Skin
Dostosuj wygląd Nyanzy za pomocą następujących przedmiotów: Siamese Skin Ten przedmiot jest zawarty w pakiecie Wydanie Deluxe. Ten przedmiot jest zawarty w pakiecie Egzotyczne Skórki.