Evil Horns
Dostosuj wygląd Nyanzy za pomocą następujących przedmiotów: Evil Horns Ten przedmiot jest zawarty w pakiecie Wydanie Deluxe. Ten przedmiot jest zawarty w pakiecie Strój Kociego Demona.