Sakura Skin
Dostosuj wygląd Nyanzy za pomocą następujących przedmiotów: Sakura Skin Ten przedmiot jest zawarty w pakiecie Wydanie Deluxe. Ten przedmiot jest zawarty w pakiecie Strój Sakury.