Black Cat Skin
Dostosuj wygląd Nyanzy za pomocą następujących przedmiotów: Black Cat Skin Ten przedmiot jest zawarty w pakiecie Wydanie Deluxe. Ten przedmiot jest zawarty w pakiecie Strój Kociego Demona.