Golf With Your Friends - Deluxe Edition
Znajomi są po to, żeby grać w golfa... Ze znajomymi! Nic nie jest poza zasięgiem, gdy mierzysz się z polami golfowymi pełnymi żywiołowego, ekscytującego minigolfa do jednoczesnej gry dla nawet 12 graczy! Golf With Your Friends: Deluxe Edition to pakiet zawierający grę podstawową oraz następującą zawartość dodatkową: Pakiet Caddy Pakiet pól Dmuchany Zamek Pakiet przedmiotów kosmetycznych Letnia impreza Pakiet przedmiotów kosmetycznych Wyścigi Pakiet przedmiotów kosmetycznych Sport Udanej gry w golfa!