Golf With Your Friends - Soaring Eagles Cosplay Pack
Wkrocz na pole golfowe w stylu anime z pakietem cosplay Soaring Eagles! Ten pakiet z okazji piątej rocznicy wydania zdecydowanie prawdziwej powieści light novel „Co? Nasz nowy trener golfa jest zrobiony z piernika!?” zawiera kolekcję stylowych, szalonych przedmiotów kosmetycznych inspirowanych całkowicie prawdziwą adaptacją anime Soaring Eagles: Magiczne dziewczyny na polu golfowym! Dołącz do księżniczki Putt i jej przyjaciół, którzy wspólnie z legendarnym Lśniącym Kondorem walczą z nikczemnym Diabelskim Driverem — szałowo przy tym wyglądając! Wyposaż się w magiczne akcesoria i stylowy sprzęt, aby przenieść estetykę anime prosto na pole golfowe. Zawartość pakietu: Pływaki: SUPERMECHANICZNA RĘKA — wyzwól swoją pełną moc z tym szalonym ustrojstwem! Miska ramenu — noś na głowie ulubioną przekąskę postaci anime... bo czemu nie? Nakrycia głowy: Dziewczyna-kot tricolor — odkryj swojego wewnętrznego neko dzięki temu uroczemu kociemu nakryciu głowy. Opaska ninjutsu — wyzwól swojego ducha ninja i uderzaj z precyzją! Księżniczka Putt — wkrocz na pole golfowe z królewską elegancją, zupełnie jak sama magiczna bohaterka. Lśniący Kondor — szybuj ku zwycięstwu, jak na legendarnego wojownika przystało! Ślad: Linie prędkości — mknij po polu golfowym z efektem rozmycia ruchu w stylu anime! Naklejki: Wściekłość — daj światu znać, że NIE podobało Ci się ostatnie uderzenie. Oszołomienie — idealna naklejka na zaskakujące zwroty akcji. Skupienie — skoncentruj się na celu z niezłomną determinacją. Kawaii — emanuj urokiem na polu golfowym! Miłość — wysyłaj serduszka do innych golfistów. UwU — nieodzowny element każdego pakietu inspirowanego anime. Już teraz zdobądź pakiet cosplay Soaring Eagles i graj w golfa z mocą anime po swojej stronie! Tanoshimi ma shou!