Creatura
W Creatura projektuj i opiekuj się zamkniętymi ekosystemami pełnymi zwierząt i roślin wyhodowanych od podstaw, stosując naukowo dokładną selekcję naturalną/sztuczną i inżynierię genetyczną. Wybierz się w niesamowitą podróż przez epoki ewolucji, od organizmów jednokomórkowych dzielących wodę z glonami, po złożone zwierzęta żyjące w bujnych ogrodach. Zarządzaj i odtwarzaj wiwaria, które można w pełni dostosowywać, starannie równoważąc cechy biomów, aby utrzymać doskonałe ekosystemy. Wypełnij unikalny almanach gatunkami, które jeszcze nie zostały odkryte, i edytuj własną faunę i florę za pomocą autentycznego edytora DNA, ucząc się szczegółowo, jak działają nowoczesne narzędzia i techniki, takie jak CRISPR i GMO. Creatura posiada otwarty tryb rozgrywki przypominający piaskownicę, z pięknymi doświadczeniami bonsai w każdym wiwarium, jakie tylko przyjdzie ci do głowy, oraz wymagającymi scenariuszami edukacyjnymi, w tym obszernym samouczkiem. Sprzedawaj sadzonki roślin, aby kupić dekoracje i materiały eksploatacyjne, badaj faunę i florę, aby odblokować zaawansowane metody edycji DNA, a przy wystarczającej cierpliwości i szczęściu hoduj rzadkie i unikalne okazy na handel. Lub po prostu obserwuj, jak rośnie trawa, korzystając z aktualnych badań biologicznych opartych na dziedzictwie Karola Darwina i Gregora Mendla, w końcu to cała nauka. - Użyj sztucznej selekcji, aby wyhodować dowolną możliwą roślinę z miliardów kombinacji, lub wykorzystaj dobór naturalny do wyhodowania unikalnych zwierząt, zależnych od przystosowania się do ich środowiska. - Dowiedz się, jak edytować DNA, zrozumieć pojęcia takie jak genomy, kodony i sekwencjonowanie genów oraz zastosować własną inżynierię genetyczną za pomocą systemu GCAT i autentycznego edytora DNA. - Kontroluj czas, aby obserwować ewolucję setek roślin i zwierząt w ciągu kilku sekund, wykorzystując nawet 1000-krotne powiększenie w wysoce zoptymalizowanej i płynnej rozgrywce. - Zarządzaj w pełni symulowanym wirtualnym akwarium/terrarium. Uprawiaj rośliny, aby wytwarzały tlen, używaj materiałów eksploatacyjnych i dekoracji, aby kontrolować pH, utrzymywać wilgotność za pomocą temperatury i wody. - Dostosuj stojak na zbiornik, felgi i pokrywę, kolory, ukształtuj ziemię, poziom wody i udekoruj go szeroką gamą rzadkich części i dekoracji do odblokowania. - Hoduj i hoduj okazy, aż do zmutowania rzadkich i unikalnych odmian, aby uczynić Twoje wiwarium jeszcze bardziej wyjątkowym lub sprzedać je/wymienić z dużym zyskiem. - Odkryj miliony możliwych roślin i zwierząt, nazwij je i jako pierwszy umieść je w globalnym almanachu w ramach swoich badań ewolucyjnych. - Twórz najbardziej oszałamiające wizualnie wirtualne akwaria/terraria bonsai w relaksującym i edukacyjnym środowisku gier, bez żadnych warunków. - Używaj lub twórz własne pakiety tekstur (z obsługą Warsztatu Steam), aby uzyskać jeszcze bardziej wyjątkowe wrażenia.