BBQ Simulator: The Squad
Daj się ponieść wewnętrznemu mistrzowi grillowania w „BBQ Simulator: The Squad”. Grilluj mięso, przewracaj je i śmiej się z kulinarnych niepowodzeń: od latających steków po wypadki przy ruszcie. Stwórz paczkę maksymalnie 8 znajomych w trybie kooperacji dla wielu graczy lub działaj solo. Niezależnie czy masz ochotę na spokojnego grilla w ogrodzie, czy szykujesz ucztę – przygotuj się na huśtawkę emocji. I latające mięso. Zegar głodu odlicza nieubłaganie, żądając punktualnych usług. Współpracujcie, gotujcie razem i dopilnujcie, aby każdy gracz został nakarmiony, nim zmorzy go głód. Podzielcie zadania, mierzcie się z niespodziewanymi wyzwaniami – od zmian pogody po niesforne muchy – i za wszelką cenę brońcie drogocennego grilla!