Szykujcie się, rodzinko Rekinów, bo czeka na nas rytmiczna przygoda w grze „Baby Shark: Pływaj i baw się śpiewająco”! Będziesz pływać po otwartych wodach, a wraz z tobą Dziecko Rekin, Mama Rekin, Babcia Rekin i Dziadek Rekin, by dotrzeć na Płetwastyczny Festiwal, niesamowite wydarzenie, na które spływają się wykonawcy ze wszystkich mórz, by jak co roku śpiewać, tańczyć i dawać czadu! Rodzinne wycieczki nie muszą być wcale długie i nudne. Mogą być zabawne, wciągające i naładowane akcją! Zwłaszcza jeśli po drodze śpiewacie piosenki. Użyj swojego płetwomenalnego głosu, by śpiewać swojej rodzinie i znajomym piosenki z oryginalnych teledysków, takich jak „Disco-Rekiny”, „Mała Syrenka-rekin”, „Kościani piraci (Czumbala-kaczumbala)”, „Balanga rekinów”, „Taniec małego rekina” i inne. Du du du du du! W grze „Baby Shark: Pływaj i baw się śpiewająco” przemierzysz siedem różnych podmorskich miejscówek. Możesz przepłynąć Zatokę Tropikalną, imprezować w Oceanogrodzie lub zanurzyć się w mroczne Królestwo Głębi. Mając tyle miejsc do zwiedzania, na pewno w którymś momencie zaburczy ci w brzuchu, ale zawsze możesz skoczyć do Statku Błękitnych Piratów, by pożreć kilka kanapek z wodorostami. I nie zapomnij wpaść do opery, by uraczyć się egzotyczną symfonią oceanicznych dźwięków. W „Baby Shark: Pływaj i baw się śpiewająco” masz do wyboru pięć różnych grywalnych postaci z rodzinki Rekinów. Wszystkie możesz personalizować za pomocą różnych kostiumów, ubrań i skórek. Graj w dwóch różnych trybach rozgrywki: możesz ruszyć na karkołomną przygodę i zbierać gwiazdki, unikając przy tym rozdymek, lub popłynąć na fali i sprawdzić, jak twoje płetwy radzą sobie z nadążaniem za muzyką. W nagrodę otrzymasz całe sterty kartek muzycznych, które możesz umieścić w swoim albumie! Nie możesz się doczekać, by poznać nowych morskich przyjaciół i rozpocząć podróż po oceanie pełnym niesamowitości? To zębiaszczo, pakuj swoje solone przekąski i płyyyyyniemy! Ale będzie zabawa. Aż czuję to w płetwach!