Astro Miner
Leć na niezwykłe planety o zróżnicowanym terenie i rozpocznij wydobycie cennych minerałów, by sprzedawać je w swojej bazie. Twórz korytarze, aby dotrzeć do stosów kryształów, lub kop gdzie tylko chcesz, korzystając z dynamitu. Zatrudnij pracowników i zbuduj automatyczną maszynę górniczą, aby przyspieszyć pracę! Z czasem wydobycie staje się trudniejsze z powodu coraz bardziej wymagającego terenu. Zbieraj pieniądze, aby kupować różne ulepszenia dla maszyny górniczej, pracowników, pistoletu próżniowego, swojej postaci oraz plecaka, który nosisz. Dzięki temu będziesz świetnie przygotowany i wydobędziesz minerały znacznie szybciej! Korzystaj z power‑upów: zwiększonej pojemności plecaka, magnesu przyciągającego kryształy czy plecaka odrzutowego, który oprócz zwiększenia prędkości poruszania się topi również teren. Jednak nie są one darmowe. Aby z nich skorzystać, musisz przejść przez portal na planecie i teleportować się pod ziemię, by znaleźć złote monety. Możesz je także wydać na skórki, pistolety próżniowe, a nawet pojazdy! Kto by nie chciał pojeździć na hoverboardzie po nieznanej planecie? Jeśli nie chcesz kopać sam, zaproś znajomego do wspólnej gry w trybie co‑op i podzielcie się obowiązkami! Wybierzcie ulubione skórki, wskoczcie na hoverboardy i wzbogacicie się, sprzedając kolorowe minerały! Uważaj: w terenie możesz natknąć się na skamieliny stworzeń, które kiedyś żyły na planecie. Dzięki supertechnologii możesz je ożywić; będą za tobą podążać i dawać różne bonusy! Funkcje: - podróż przez liczne nieznane i tajemnicze planety - wydobywanie cennych kryształów z różnych terenów za pomocą pistoletu próżniowego - sprzedaż zebranych kryształów w bazie, by zarobić dużo pieniędzy - gra w trybie co‑op dla maks. 2 graczy i podział obowiązków - wydawanie pieniędzy na ulepszenia: pojemność, siłę, szybkość, pracowników, prędkość wydobycia i magazyn automatycznej maszyny - trudności w kopaniu? Skorzystaj z power‑upów lub wysadź teren dynamitem - teleport do podziemi w poszukiwaniu złotych monet lub wykonanie misji, aby je zdobyć - wizyta na Księżycu i sprawdzenie, jakie nagrody tam czekają - wydawanie monet na odblokowanie świetnych skórek i pojazdu hoverboard - znajdowanie skamielin niesamowitych stworzeń, które niegdyś zamieszkiwały planety - ożywianie tych stworzeń, proszenie ich o podążanie za tobą i cieszenie się dodatkowymi bonusami! Do dzieła! Załóż skafander, odkrywaj nowe planety i wydobywaj cenne kryształy!