Dig Deep & Astro Miner
Spełnij swoje marzenia z ostatecznym zestawem gier o kopaniu! Dig Deep – Chwyć za łopatę i ruszamy! Zejdź pod ziemię i kop skarby niczym kret na misji. Spokojnie – nie utkniesz, chyba że zapomnisz zatrudnić pracowników, by rozwinąć swoje imperium kopalniane. Astro Miner – Leć na niesamowite planety o różnych terenach i zacznij wydobywać cenne minerały, które sprzedasz w swojej bazie. Twórz tunele do kryształów albo idź na żywioł z dynamitem. Zatrudnij robotników i zbuduj automatyczną maszynę do wydobycia, by przyspieszyć pracę! Wydobądź, co się da, i stwórz własne imperium górnicze!