Aquarium Land: Gold Edition
Idź łowić ryby w morzu, pływaj, złap gatunki takie jak złote rybki, rozgwiazdy i koi, a następnie dodaj je do swojego akwarium, aby rozwinąć sklep akwarystyczny! Prowadź motorówkę, jeźdź na skuterze wodnym lub po prostu wskocz do wody i nurkuj z przyjacielem w trybie multiplayer! Cechy: - Twoja własna mała foka oraz pancernik, którzy będą podążać za Tobą wszędzie! - 2-krotny aktywny bonus zwiększający prędkość, z jaką łowisz ryby w morzu - 2 tajemnicze ryby, które możesz karmić, aby zdobywać punkty Beauty Cup - 2 nowe dekoracje akwarium - 200 klejnotów - Wiele różnych wodnych światów - Ponad 100 gatunków do złapania - Lokalny tryb multiplayer dla maksymalnie 2 graczy! - 20 zabawnych skórek do wyboru - Ulepszenia postaci, klientów i pracowników - Jazda motorówką i skuterem wodnym - Różnorodne style nurkowania z efektownymi animacjami - Dekoracje akwarium - Rejsy statkiem Odkryj niesamowite miejsca pełne różnorodnych, pięknych zwierząt. Odkryj ogromne i legendarne stworzenia, które przyciągną więcej odwiedzających. Do każdego stworzenia morskiego – dużego czy małego – znajdzie się klient. Wystarczy łowić ryby z odpowiednim nastawieniem! Zainwestuj w swój sklep akwarystyczny i eksploruj morską krainę jak prawdziwy magnat ryb! Im więcej zarobisz, tym więcej ulepszeń i akwariów możesz zdobyć!