Aquarium Land: Armadillo
Dzięki temu DLC odblokujesz: - własnego pancernika, który podąża za tobą wszędzie! - aktywny bonus, który zwiększa prędkość, z jaką łapiesz ryby w morzu - sekretne ryby, które można karmić, aby zdobyć punkty pucharu piękności - nową dekorację akwarium - 100 klejnotów Baw się dobrze ze swoim nowym zwierzakiem, opiekuj się nowymi rybkami, udekoruj akwarium, wydawaj klejnoty na różne ulepszenia i ciesz się bonusem!