TUNIC
Przemierzaj świat zapomnianych legend, pradawnych mocy oraz groźnych potworów. TUNIC to gra z rzutem izometrycznym o wielkich przygodach małego liska. Trafiasz na tajemniczą plażę i uzbrojony wyłącznie w swoją ciekawość świata musisz zmierzyć się z gigantycznymi bestiami, zbierać osobliwe i potężne przedmioty oraz odkrywać dawno zapomniane sekrety. ZOSTAŃ LEGENDĄ Według legend gdzieś w tej krainie ukryto wielki skarb. Może za złotymi wrotami? A może gdzieś głęboko pod ziemią? Podobno nad chmurami jest pałac oraz pradawne istoty o niesamowitych mocach. Co tam odnajdziesz? ODTWÓRZ ŚWIĘTĄ KSIĘGĘ Podczas swojej podróży odtworzysz księgę zwaną Instrukcją. Strona po stronie będziesz odkrywać mapy, wskazówki, specjalne techniki oraz najgłębiej skrywane sekrety. Jeżeli poznasz je wszystkie, być może wydarzy się coś dobrego... ODWAGI, MAŁY! Poznaj zróżnicowany, techniczny system walki. Wykonuj uniki, blokuj, paruj i atakuj! Dowiedz się, jak pokonać rozmaite stwory różnych rozmiarów. Odkrywaj nowe przedmioty, które pomogą ci podczas wędrówki.