Frog Sqwad
CECHY GRY Przylepiaj jęzor do wszystkiego – twój język to narzędzie do zadań specjalnych! Huśtaj się za jego pomocą, eksplorując świat, chwytaj nim przedmioty i wciągaj znajomych w niecodzienne sytuacje. W Kanałach w kupie raźniej – zejdźcie razem do Kanałów, zgromadźcie po drodze co się da, i wróćcie na powierzchnię jako zgrany zespół, niezależnie od tego, jak potoczy się wasza wyprawa. Przydział zebrany, zadanie wykonane – przynieście wystarczającą ilość żarcia, by wypełnić dzienny przydział i zadowolić Króla Bagien, co pozwoli twojej drużynie przejść do kolejnego etapu. Jeśli coś istnieje, użyj tego – eksperymentuj ze wszystkim, co znajdziesz. Łącz, ciągnij i improwizuj podczas każdej rozgrywki. Przywitaj się z lokalnymi mieszkańcami – Kanały są pełne dziwnych, małych stworzeń, które wprowadzą w wasze życie odrobinę zamieszania. Energia Wielkiej Żaby – im więcej jesz, tym bardziej rośniesz, aż w końcu przemierzasz świat jako potężna Megażaba. Maleńka żabka potrzebuje pomocy – jeśli upuścisz żarcie po tym, gdy ktoś cię trafi, skurczysz się do rozmiarów małego żabiego skrzeku! Musisz wtedy czekać na pomoc od swojej drużyny. Powiedz to głośno – rozmawiaj swobodnie podczas zabawy, a usta twojej żaby będą poruszać się w rytm każdego wybuchu śmiechu i okrzyku, które z siebie wydasz. GRAJ ZE ZNAJOMYMI! Dołącz do maksymalnie 7 żabich kumpli i ruszaj na pełną akcji wyprawę po Kanałach, gdzie fizyka odgrywa kluczową rolę. Huśtaj się na rurach za pomocą swojego lepkiego języka, przeciskaj ogromne kawałki żarcia przez ciasne tunele, rozwiązuj zagadki po swojemu i od czasu do czasu rzuć kumplem przez całe pomieszczenie – a wszystko to w imieniu wiecznie głodnego Króla Bagien. ZNAJDUJ JEDZENIE! Przemierzaj kanały, które nigdy nie są takie same, a każda wyprawa niesie ze sobą nowe zagrożenia, niezwykłe spotkania i żarcie warte wysiłku. Jedz i rośnij, a wkrótce zamienisz się w ogromną, zachwycającą Megażabę. …I NIE DAJ SIĘ ZJEŚĆ! Apetyt Króla Bagien rośnie z każdym dniem. Wydajcie swoje ciężko zarobione złoto na nowe zabawki i gadżety, które urozmaicą przyszłe wyprawy, i działajcie razem, by wywiązać się z dziennego przydziału. Król nie jest zbyt wybredny, jeśli chodzi o pochodzenie jego kolejnego posiłku.