Hunt: Showdown 1896 - Deluxe Edition
Bereid je voor op vechten in het verdorven land van de Incursions met deze bundel. Die bevat alles van de Starter Edition, plus de Legends of the Bayou-bundel met The Bone Doctor (jager) en Weird Sister (jager), 500 Blood Bonds en twee wapens. Daarnaast is er een kwartet met wapens uit de Double or Nothing-bundel.