Hunt: Showdown 1896 - Taker of Trophies
Deze DLC bevat 1 jager, 2 wapens en 1 hulpmiddel: - Skull Taker (jager) - Hidden Strike (Krag-sluipschuttersgeweer) - Liar's Bite (Sparks-pistool) - Snake in the Grass (berenval) Schedels worden al sinds de tijd van de grotbewoners als trofeeën bewaard. Ze zijn het ware teken van de waarde van een jager en tellen zwaarder dan een mondeling verslag van geslachte prooi. Om deze reden deden jagers er het zwijgen toe wanneer Skull Taker een blokhut binnenkwam. Hij droeg schedels bij zich die een leven lieten zien gewijd aan de kunst van het doden van dieren, waarvan sommige zo zeldzaam dat ze bijna waren vergeten. De botten zelf vertelden deze verhalen. De klauw om zijn heup verhaalde van een week vol beklimmingen van ijskoude toppen om de keel van een reusachtige adelaar door te snijden. De tanden van de sabeltandtijger op zijn rug vertelden over een legende: Skull Taker die de laatste van een soort doorboorde met een primitieve speer op een stormachtige vlakte. Na de wereld te hebben afgestruind naar steeds zeldzamere prooi, was Skull Taker de wanhoop nabij. Er waren geen mythen meer over voor hem om op te jagen. Zijn kills werden ritualistisch, gevaarlijker. Hij joeg op narwals, sneed hun hoornen af en gebruikte die om ijsberen te doorboren. Hij scheurde anaconda's door de helft boven ceremoniële vreugdevuren. Hij ontleedde wolven, sleepte hun karkassen bergen op en legde ze in pentagrammen om grotere prooien op te roepen. Met elke occulte moord kreeg hij visioenen die hem naar het zuiden leidden. Daar vond hij sporen van reusachtige wezens. De lucht eromheen was vergiftigd met de stank van het kwaad en rot vlees. Vissers hadden het over angstaanjagende schreeuwen en gillen in de nacht. Skull Taker achtervolgde de paria's die het gebied betraden. Hij hoorde verhalen over een prehistorische alligator die onrust veroorzaakte met teer en bliksem. Er was geroezemoes over een spin die groot genoeg was om een buffel te doden en demonen die vuur opriepen. Uiteindelijk lokte Skull Taker een van deze jagers in de val. Hij roofde de rituele injectie die hem toegang gaf tot een oneindige bron van prooien. Een etterend paradijs dat hij zijn thuis kon noemen wachtte op hem.