SWORN
SWORN is een roguelike vol actie voor 1 t/m 4 spelers. Verken en herover Camelot, dat ten onder gegaan is aan de heerschappij van een verdorven Arthur en zijn ridders van de Ronde Tafel. Speel solo of met anderen Speel alleen of met vrienden om het op te nemen tegen de ridders van de Ronde Tafel. Combineer de krachten van je personages op verrassende manieren en verkrijg de vaardigheden die je nodig hebt om een ridder te worden die het waard is om het op te nemen tegen Arthur zelf. Verken een gevallen Camelot "Ontmoet bekende vrienden en vijanden uit de Arthur-legenden. Ontdek de bron van de duisternis die zich over Avalon verspreidt. Bouw een band op met en leer van machtige figuren zoals Merlijn en Nimue. Neem je zwaard ter hand als een in zielen gesmede ridder." Gebruik de kracht van de feeën Zweer trouw aan de heersers van de feeën en kies uit meer dan 200 unieke zegeningen om je volledige potentieel te laten ontwaken. Gebruik je de reinigende vuren van Titania of neem je de zegeningen van Oberon om toe te slaan met de toorn van de wind? Laat je creativiteit de vrije loop Veelzijdigheid gedijt op de steeds veranderende slagvelden van Camelot. Combineer je zegeningen met unieke personages, wapens en vaardigheden. Test duizenden unieke combinaties en word een doorgewinterde ridder. Word een waardige kamioen Dankzij de verbeteringen van het Baken van Avalore zal je schildknaap na verloop van tijd veranderen in een waardige kampioen. Als je echter denkt dat je al gereed bent voor een confrontatie met Arthur, mag je je voorbereiden op een uitdaging die al je vaardigheden op de proef zal stellen. Ga op in de wereld Duik in een prachtig vormgegeven stripwereld, geïnspireerd op het werk van de Amerikaanse tekenaar Mike Mignola. Ervaar de fantastische kunstvormen en het originele geluid dat de wereld van SWORN tot leven brengt.