Clean Up Earth
Een ontspannend co-op spel waarin je afval opzuigt, ecosystemen herstelt en de natuur in realtime ziet terugkeren. Speel solo, met vrienden of online met maximaal 25 spelers. Samen spelen kan echte milieu-initiatieven ondersteunen zonder extra kosten. Bevredigende schoonmaak, zichtbare verandering Gebruik je modulaire Terra Cleaner om afval op te zuigen, materialen te recyclen en beschadigde structuren te herstellen. Elke actie zorgt voor onmiddellijke verandering: planten groeien terug, dieren keren terug en vervuilde omgevingen komen weer tot leven. Ontspannend, belonend en bijzonder bevredigend. Solo, co-op of community multiplayer Speel alleen, nodig goede vrienden uit (tot 8), of sluit je aan bij grotere gedeelde schoonmaakzones online (tot 25+ spelers) wanneer je wilt. Clean Up Earth respecteert altijd je eigen tempo en comfortniveau, terwijl je de impact van positieve collectieve actie kunt ervaren. Gameplay met impact in de echte wereld Kies een partnerorganisatie die je in het spel wilt vertegenwoordigen. Schoonmaakactiviteiten bouwen steun op voor jouw doel. Tijdens grote online sessies kan de voortgang van de community echte microdonaties activeren voor milieu-initiatieven die in het veld werken. Geen extra aankopen. Gewoon spelen. Onder het afval wachten verhalen Onder het afval liggen oude artefacten en vergeten echo’s van vroegere beschavingen. Terwijl je elk gebied schoonmaakt, worden deze relikwieën en speelse kwantumherinneringen onthuld. Van Area 51 tot de Bermudadriehoek en verder: elke map verbergt geheimen die wachten om ontdekt te worden. Clean Up Earth is meer dan een schoonmaakspel – het is een ontdekkingsreis. Enorme maps voor community gameplay Deze grote maps zijn ontworpen voor online multiplayer en veranderen opruimen in een gedeeld community-avontuur. Grote afvalzones en wederopbouwprojecten worden gezamenlijke inspanningen waarin spelers samenwerken, geheimen ontdekken en samen vooruitgang vieren. Wat alleen overweldigend lijkt, wordt plezierige samenwerking wanneer 25 spelers hetzelfde doel delen.