Wanderstop
Wanderstop is een gezellig, verhalend spel over verandering en thee. Je speelt als Alta, een gevallen krijger, die een theewinkel runt in een magisch bos en zorgt voor de klanten die langskomen. Maar Alta wil hier helemaal niet zijn. En als het aan haar ligt, wordt de theewinkel niet meer dan een korte en pijnlijke herinnering. Wanderstop draait om het ritueel van het runnen van een theewinkel. Kweek en oogst de ingrediënten die nodig zijn voor thee en meng ze vervolgens in een ongebruikelijk theezetapparaat. Ondertussen ontmoet je de vele reizigers die de winkel passeren, leer je hun verhalen kennen en maak je thee die perfect bij ze past. In je vrije tijd kun je misschien wat opruimen rondom de open plek, de winkel decoreren naar jouw smaak, of gewoon op een bankje zitten met een kop thee en je gedachten de vrije loop laten. Misschien is helemaal niets doen ook prima. De winkel vraagt om geduld en wijst mensen af die alleen maar komen om te jagen naar onbegrensde groei. En precies daarom hoort Alta hier niet. Ze zal het nooit redden. Dit is niet wie ze is. Nee, ze is een krijger! Waarom zou iemand erop staan om de grootste kampioenstrijder van de wereld om te vormen tot een tamme winkelier?! Met alles wat ze kan?? Nee, nee, nee, ze doet het niet… ze kan het niet… Wanderstop is een spel van het team van Ivy Road, met Davey Wreden (maker van The Stanley Parable en The Beginner’s Guide), Karla Zimonja (mede-maker van Gone Home en Tacoma) en Daniel “C418” Rosenfeld (de muziek van Minecraft).