Cattle Country
OVER HET SPEL: Spring in het zadel in Cattle Country voor een simulatie-avontuur boordevol actie. Verken het ongerepte westen van de VS als een echte pionier. Mijn naar kostbaarheden, vang vissen en run je eigen boerderij, terwijl je spannende missies voltooit in een verhaal vol romantiek, veedrijven, bandieten en overvallen. KENMERKEN: Run je eigen boerderij en maak alles zelf Voel je thuis op het platteland, ver weg van de moderne wereld. Je moet van zonsopgang tot zonsondergang keihard werken op het land en met je vee. Bouw en maak alles met je eigen handen om je plekje op de eindeloze prairies van Cattle Country te verdienen. Wissel verhalen uit met je buren en leer ze beter kennen Leer de andere inwoners kennen, luister naar hun verhalen en help ze een handje. Je moet taai zijn om hier te overleven. Maar de mensen die zich hier weten te redden, hebben een goed hart en een warm huis, zolang de kachel maar brandt. Pas op voor bandieten Niet iedereen in Cattle Country bedoelt het goed, dus hou je ogen open voor schimmige figuren met kwaadaardige plannen. Bescherm je boerderij en je gemeenschap. Van rodeo's tot romantiek Je hebt elkaar hard nodig in de wildernis, dus zorg dat je bevriend raakt met andere bewoners. Maar misschien wil je wel meer dan alleen vriendschap? Er zijn wel 18 aantrekkelijke personages, dus trek je stoute schoenen aan en waag het erop. Begraven schat Heb je het al gehoord? Er ligt een schat in de mijnen, maar alleen de allerdappersten durven daar te zoeken. Van kostbare metalen en mineralen tot de buit van bandieten. Pak je pikhouweel en ga op avontuur. Spoor wilde dieren op Van konijntjes tot koeien: het wemelt van de dieren in het bos. Heb je honger of wil je de dieren alleen bewonderen? Jij bepaalt. Dit is slechts een voorproefje van alle avonturen die je te wachten staan, dus ga snel aan de slag. Maak deel uit van een verhaal dat even oud is als deze heuvels en word een gewaardeerd lid van deze kleine gemeenschap van pioniers. Welkom in Cattle Country!