Dovetail GamesSimulatie
Ervaar enorme snelheid en toon ongeëvenaarde creativiteit met Train Sim World 4! Ontdek de pure emotie van een grote verscheidenheid aan iconische routes en treinen. Leer de beginselen van het besturen van een verscheidenheid aan tractievoertuigen in het trainingscentrum, voordat je je op de spoorwegen van Oostenrijk begeeft. Bouw je vertrouwen op en beheers elke machine. Handhaaf ÖBBs uitstekende service op de prachtige Vorarlberg S-Bahn S1-lijn, vanaf het Duitse eiland tot de voet van de Oostenrijkse Alpen, en leer de operaties van een nieuw land kennen in de gestroomlijnde ÖBB 4024. VRIJ SPEL! Kies welke trein je maar wilt en bestuur hem naar waar je maar wilt – jij hebt de controle over hoe je de routes op je eigen manier rijdt. Maak een foto en bewaar zo herinneringen met FOTOMODUS en GALERIJ. Wees creatief met de verbeterde SCENARIOPLANNER en TREINONTWERPER. Deel je harde werk met andere spelers via CREATORS CLUB.