Let op: Voor de volledige ervaring raden we het bezit aan van Train Sim World 4 Compatible: Midland Main Line, Great Western Express en Southeastern Highspeed, die als aparte aankopen beschikbaar zijn. Stap aan boord van de Class 66-tractie en ga aan de slag in de uitdagende grondstoffenindustrie van het Verenigd Koninkrijk. Met de moderne HOA-hopper, compleet met VTG-logo en graffiti-varianten, neem je de taak op je om ongelooflijk zware treinen over passagiershoofdlijnen te verplaatsen. Houd de wielspin onder controle en denk altijd meerdere stappen vooruit, het is geen gemakkelijke taak om een met stenen beladen trein tot stilstand te brengen! In een nieuwe reeks scenario's en dienstregelingen ga je de uitdaging aan om grondstoffen te vervoeren over zowel de Midland Main Line- als de Great Western Express-routes, en de 2 bonusscenario's voor Southeastern Highspeed. Ervaar de uitdaging van vrachtvervoer met Skyhook Games' Cargo Line Vol.2 - Aggregates!