Toybox Turbos
Codemasters laat de klassieke micro-racer herleven in Toybox Turbos! Verzamel 35 voertuigen, race over 18 knotsgekke circuits en stoot je rivalen van de baan met vette power-ups, waaronder mijnen, machinegeweren en gigantische hamers! Speel 6 spelstanden in singleplayer of race in de multiplayer voor 4 spelers - lokaal, online of gemengd. Het is echt een game die je kunt blijven spelen!