Super Toy Cars
Super Toy Cars is een tafelarcade racespel met snel en stoer uitziende auto's, indrukwekkende banen die van alledaagse voorwerpen zijn gemaakt en een heleboel power-ups waarmee je jouw tegenstanders kunt vernietigen. Verzamel alle auto's en upgrades om je tegenstanders bij te houden terwijl jij je weg omhoog klimt in de carrièremodus of snel racet tegen andere tegenstanders of vrienden. Je kunt thuis met tot 4 spelers tegelijk spelen. Er zijn 16 verschillende auto's in het spel, elk met hun eigen, unieke bedieningsmodel. Je kunt ermee experimenteren en met de auto spelen die het beste bij jouw rijstijl past en de verschillende situaties die je tegenkomt op onze 12 banen. Oh, en misschien wil je verschillende auto's gebruiken, afhankelijk van de gebeurtenissen die je tegenkomt, want die hebben we namelijk 48 in de carrièremodus, maar het zijn niet allemaal races! Super Toy Cars is groots en met veel opties waar je mee kunt spelen. Nog belangrijker is dat dit spel zorgvuldig is samengesteld zodat het leuk is om te racen, of je nu alleen racet of met vrienden.