TEMBO THE BADASS ELEPHANT
Shell City is in rep en roer. De duistere krachten van PHANTOM hebben de stad aangevallen. Het leger moet alle zeilen bijzetten om de angstaanjagende oorlogsmachines een halt toe te roepen. Er zit maar één ding op: de hulp inroepen van het enige dat Shell City kan behoeden voor de totale ondergang: de pinda peuzelende, vijanden vermorzelende TEMBO THE BADASS ELEPHANT!