Sherlock Holmes Chapter One Deluxe Editie
Sherlock Holmes Chapter One Deluxe Editie bevat een Seizoenspas met nieuwe missies: Heiligen en Zondaars DLC De trots van Mycroft DLC (downloadbare inhoud) (komt later) M staat voor Misterie DLC (downloadbare inhoud) (komt later) Het is geen grap DLC (downloadbare inhoud) (komt later) Voordat hij 's werelds grootste detective was, was Sherlock Holmes een briljante rebel die zich heel graag zelf wilde bewijzen. Wanneer een oude wond hem dwingt terug te keren naar de Middellandse Zeekust waar zijn moeder stierf, lijkt het de perfecte gelegenheid om dat te doen - maar onder het levendige stedelijke kleuren van Cordona slaat het ritme van het eilandleven een onheilspellender ritme aan. Misdaad en corruptie, een verwrongen gevoel voor rechtvaardigheid en moraliteit.. Dit zijn slechts een paar struikelblokken in Sherlocks zoektocht naar de waarheid.