Run Sausage Run!
Geniet van je korte leven als hotdog door SOLO of met VRIENDEN te spelen! (tot 4 spelers) - Speel als de smakelijke worst van je keuze. Weisswurst of blutwurst, bacon of chocolade... zelfs president of ninja! - Ren voor je leven en voorkom dat je gesneden, gehakt, verbrand of verpletterd wordt in dit avontuurlijke loopspel! - Tonnen sappige worsten om uit te kiezen en tonnen hotdogvellen om van te genieten in deze adventure run. - Vergelijk de snelheid van je worsten in een klassieke Worstenrace of ontloop een gigantische landmaaier in Panic Race! Deze adventure run is de droom van een hotdog - of nachtmerrie - afhankelijk van hoe goed je het doet.