Run Sausage Run!: Complete Edition
Geniet van je korte leven als hotdog, alleen of met VRIENDEN! (tot 4 spelers) De Complete Edition bevat: - het basisspel met 150 dodelijke levels en smakelijke power-ups - verse worstenpakketten met 21 nieuwe skins! Kies je worst en ren voor je leven! Deze race is een droom – of nachtmerrie – voor elke hotdog, afhankelijk van je prestaties.