Puzzels Bundel
The Bridge is een 2D logica puzzel spel dat de speler dwingt om zijn vooroordelen over natuurkunde en perspectief te her evalueren. Het is een combinatie van Isaac Newton en M. C. Escher. Het manipuleren van zwaartekracht om het plafond als vloer te herdefiniëren terwijl de speler zich door onmogelijke constructies waagt. ontdek steeds moeilijkere werelden, elk uniek gedetailleerd en ontworpen om de speler achter te laten met een goed gevoel van zijn intellectuele prestatie. The Bridge is een voorbeeld van spellen als kunstvorm, met prachtige handgetekende kunst in een zwart-wit litho stijl. Tumblestone is een spel vol aktie. Race tegen je vrienden in een multiplayer potje of daag jezelf uit in de Verhaal mode. Los steeds moeilijker wordende en creatieve puzzels op, Help een worst vrienden te maken en vindt uit wat er gebeurt is met de Trommelkroon.