PAYDAY 3
Let op: alle betaalde Heist-DLC's worden op 25 augustus 2026 uit de verkoop gehaald en zijn vanaf dan niet meer te koop. In de update van september worden alle voorheen betaalde DLC-Heists zonder extra kosten voor alle spelers opgenomen in het PAYDAY 3-basisspel! -- PAYDAY 3 is een first-person shooter voor 1 tot 4 spelers waarin je de ultieme overvalfantasie beleeft. Voer opdrachten geruisloos uit om kluizen leeg te roven zonder sporen achter te laten, of duik luidruchtig in de strijd, vecht je een weg langs meedogenloze vijanden en ontsnap met de buit. Een uitgebreide vaardighedenboom, een ruime keuze aan wapens en aanpassingen om te ontgrendelen zorgen voor een bijna eindeloze variatie, ongeacht je speelstijl. LEGENDARISCHE OVERVALLERS Zet een masker op en word een legende. Na jarenlang onder de radar te hebben geleefd, keert de Payday-bende terug om een epische misdaadgolf over New York City te laten spoelen. Sluit je aan bij de beruchtste crew ter wereld met je eigen look, uitrusting en vaardigheden. LAAT JE LEIDEN DOOR HEBZUCHT In deze criminele wereld is ambitie je enige beperking. Gebruik het geld dat je aan overvallen en uitdagingen verdient om je arsenaal uit te breiden met krachtige nieuwe wapens. Ontgrendel speciale vaardigheden en gadgets om je favoriete tactieken te verbeteren. Je moet geld uitgeven om geld te verdienen! PRECISIE OF CHAOS Zorgvuldige voorbereiding of bruut geweld: aan jou de keuze. PAYDAY geeft je de tools om escalatie te voorkomen, maar als het alarm afgaat, moet de overval doorgaan. Politie, ME en speciale eenheden bundelen hun krachten om jullie uit te schakelen. Wat wordt jouw strategie? SAMEN STA JE STERKER De perfecte overval vereist een goede coördinatie. Je kunt altijd de hulp van bots inroepen, maar er gaat niets boven een goed georganiseerd team van spelers. Jullie kunnen je opsplitsen of bij elkaar blijven, maar uiteindelijk moeten jullie samen de steeds groter wordende dreigingen verslaan. In PAYDAY 3 is je team je sterkste wapen.