Payday 3: Chapter 1 - Syntax Error
Chapter 1 - Syntax Error is de eerste DLC die is uitgebracht en is inbegrepen bij de Silver- en Gold-edities. Dit hoofdstuk bevat: Syntax Error Heist Syntax Error Weapon Pack Syntax Error Tailor Pack Preacher Pack (inclusief 1 outfit, 1 wapen) Drifter Pack (inclusief 1 outfit, 1 wapen) Island-skin De dagen dat alles om cash draaide, zijn voorbij. Tegenwoordig gaat het om servers, en dan vooral de informatie op die servers. De PayDay Gang heeft het gemunt op techgigant Scry Digital, marktleider op het gebied van gegevensbeveiliging. Nu ze de dodelijke samenzwering hebben overleefd, is de Payday Gang druk bezig met de laatste losse eindjes. Op de versleutelde server van Patricia Shark hebben ze de specificaties voor een geavanceerd, zeer waardevol dronebesturingsprogramma gevonden. Deze informatie heeft de Gang rechtstreeks naar een datacentrum van Scry Digital geleid, aan de rand van Ryan Park in Manhattan. In een wereld waarin niet alles meer om cash draait, zullen de bendeleden zich moeten aanpassen. De buit is opgeslagen op onhackbare servers die worden beschermd door krachtige AI. Er zit dus niets anders op dan in te breken en de servers te stelen.