PAYDAY 3: Syntax Error Heist
De Payday Gang wil meer te weten komen over de mysterieuze factie die hen geprobeerd heeft te vermoorden. In de versleutelde bestanden van Patricia Shark hebben ze de specificaties voor een geavanceerde drone gevonden. Deze informatie heeft hen naar een datacenter van Scry Digital aan de rand van Ryan Park in New York geleid.