Dinosaurs Bodycam
Overleef de jacht. Leg de terreur vast. BELEEF JE EIGEN TERREUR DOOR DE LENS VAN JE TACTISCHE UITRUSTING. Je maakt deel uit van een elite-team dat is gestuurd om een ​​afgelegen onderzoeksfaciliteit te onderzoeken die in het ongewisse is gelaten. Je bodycam legt elk angstaanjagend moment vast terwijl prehistorische roofdieren je achtervolgen door met bloed bevlekte gangen en dichtbegroeid junglegebied. - Ervaar rauwe, ongefilterde horror door realistische bodycam-beelden - - Vecht voor je leven tegen genetisch gemanipuleerde dinosaurussen die leren van je tactieken - Beperkte munitie, vervormde beelden en defecte apparatuur verhogen de spanning - Herstel verloren bodycam-beelden om de verontrustende geheimen van de faciliteit te ontrafelen - Dynamisch angstsysteem beïnvloedt je richtvermogen, uithoudingsvermogen en waarneming naarmate de terreur toeneemt Je missie was simpel: de faciliteit beveiligen. Wat je binnen te wachten staat, tart elke verbeelding. Elk gebrul, elke voetstap, elk wanhopig schot – alles vastgelegd in huiveringwekkend detail. De beelden liegen niet. De vraag is: vindt iemand jouw beelden? Jagen. Vastleggen. Overleven.