Beneath
Beneath is een op Lovecraft geïnspireerde survival-FPS van een microstudio die is opgericht door twee broers met een levenslange passie voor horror en shooters. Schaarse munitie, genadeloze vijanden en een gevoel van het onbekende worden gecombineerd in een ruim 10 uur durende, verhaalgedreven singleplayercampagne, gemaakt voor zowel ervaren gamers als iedereen die op zoek is naar een uitdagende, old-schoolervaring. Tijdens een routine-expeditie komt ervaren duiker Noah Quinn terecht in chaos wanneer hij vast komt te zitten in de diepten van de oceaan, waar een eeuwenoud kwaad op de loer ligt. Terwijl de voorraden slinken en angstaanjagende wezens steeds dichterbij komen, moet Noah het opnemen tegen gruwelijke mutaties en een duister complot ontrafelen dat de hele mensheid bedreigt. Met het leven van zijn dochter op het spel moet Noah tot het uiterste gaan in een wanhopige race tegen de klok. Kan hij de waarheid aan het licht brengen en voorkomen dat een eeuwenoud kwaad aan de oppervlakte komt, of wordt alles opgeslokt door de diepten? Verhaal: Beneath, gemaakt door twee gepassioneerde broers, combineert Lovecraftiaanse horror met een spectaculair verhaal dat zich diep in de Noordelijke IJszee afspeelt. Je racet tegen de klok om een remedie voor je dochter te vinden. Vecht om te overleven terwijl je tussen een reeks onderzoeksstations reist en de duistere bedoelingen van de Omnium Corporation ontrafelt. Overleving: Neem het op tegen angstaanjagende vijanden, van meedogenloze soldaten tot groteske Lovecraftiaanse gedrochten. Met beperkte munitie moet je je voorraden beheren, je arsenaal upgraden en slim gebruikmaken van de omgeving om te overleven. Bovennatuurlijk: Nachtmerries zijn ontwaakt in de diepte. Terwijl je waanzin toeneemt, word je kwetsbaar voor de verdraaide visioenen en Eldritch-gedrochten die zowel je lichaam als je geest aanvallen. Old-school: Gemaakt als een ode aan de klassiekers, door een microstudio opgericht door twee broers met een levenslange passie voor het genre. Vecht voor je leven: Soldaten jagen je op met ongekende agressie en bovennatuurlijke verschrikkingen besluipen je bij elke beweging. Wapens in de aanslag: Gebruik verschillende upgradebare wapens om gevechten van dichtbij in vernietigbare omgevingen te overleven. Houd je hoofd erbij: Blijf alert terwijl je het opneemt tegen de gruwelijkste visioenen en wezens. Geheimen uit de diepte: Verken de overblijfselen van onderzoeksstations en doorzoek e-mails, PDA's en getuigenissen van overlevenden om een duister complot te ontrafelen.