Micro Machines World Series
De legende is terug! Micro Machines World Series combineert de bloedstollende waanzin van het racen in microwagentjes met epische teamstrategieën in fantastische, interactieve omgevingen uit het dagelijks leven! Pak je NERF-blaster, probeer files te vermijden en geef vol gas in deze multiplayerwereld vol miniatuuractie! LEGENDARISCHE LOCATIES: Micro Machines World Series bevat 10 racebanen en 15 gevechtsarena's, zoals de iconische keuken en biljarttafel, maar ook nieuwe locaties en arena's zoals de tuin en de werkplaats. SUPERLEUKE INTERACTIEVE DINGEN OM TE MEE TE SPELEN: Teleporteerders, katapulten, enorme ventilators en meer maken het spel nog leuker en elke race uniek! ZELF AAN TE PASSEN VOERTUIGEN: Een uitgebreid assortiment geweldige minivoertuigen, elk met unieke wapens, mogelijkheden en allemaal op zeer veel manieren aan te passen! OFFICIËLE HASBRO-LICENTIES: Met NERF, G.I. JOE, HUNGRY HUNGRY HIPPOS en OUIJA KLASSIEK MINIATUURRACEN: Racen in Micro Machines voor de echte purist, met onder andere de Uitschakelingsmodus! Grote verzameling wapens, interactieve racebanen, unieke skins, uitschakelingsbadges en overwinningsanimaties te verdienen! GLOEDNIEUWE GEVECHTSMODI: Tot wel 12 spelers in gigantische arena's en verschillende spelvarianten die bewijzen dat iemand anders uitschakelen net zo bevredigend is als een race winnen! SPELEN ALS TEAM: Zie hoeveel machtiger je bent door het als team op te nemen tegen de rest! ONLINE & OFFLINE MULTIPLAYER: Met ranglijsten, periodieke uitdagingen/competities, seizoenen, speellijsten, verschillende afdelingen enzovoort!