Blaze en de Monsterwielen: Axle City Racers
Op jullie plaatsen, maak je klaar om te racen met Blaze en zijn monsterwielen! Van de kleurrijke straten van Axle City tot de coole Monster Dome stuntbaan, de wereld van Blaze is klaar om verkend te worden! Dus doe je riem om en bestuur Blaze, Pickle, Darington, Zeg, Starla, Stripes… en zelfs Crusher! Het is tijd om razendsnel te racen en voor het kampioenschap te gaan of om het tegen elkaar op te nemen met maximaal 4 spelers in split-screen modus! De pret blijft maar rollen. Je kunt boosten, driften, springen en geweldige stunts uitvoeren op banen zoals Race naar de Adelaarsrots, Stuntmania en meer! Gebruik de Moersleutel om de unieke vaardigheid van je personage te activeren en de rest te slim af te zijn. Pas Blaze en zijn vrienden aan in de garage. En met STEM-functies, plus toegankelijke opties zoals de Helper voor Automatisch Rijden, zullen jongere spelers immens plezier beleven terwijl ze racen voor de overwinning!